lørdag 28. mai 2011

Skissedilla #113


Godt å føle at scrappingen er morsom igjen! Og snart, når Paradise Hotel er ferdig, frigjøres langt flere kvelder til scrappingen. :)

Denne gangen har jeg latt meg inspirere av skissedillaskisse #113. Gjestedesigneren lagde et nydelig bidrag som var midt i blinken for min stil. Sånn sett er nok mitt bidrag nesten like mye en lift som en skisse. Men det var veldig kjekt å få prøve seg på en litt annerledes skisse!

Her er i allefall mitt bidrag! Wish me luck! :)

3 kommentarer:

  1. Åh, for noen herlige farger, og flotte detaljer. Digger blomsterpynten og sommerfuglene!

    Takk for bidraget

    SvarSlett
  2. Bestandi arti å scrappe når man føle at det faktisk e arti, og ikkje bare nokka main MÅ!
    Flott LO, nydelig pynta. :)
    Ha ei flott uka, trur æ blir å gå litt i TIL-rus i begynnelsen av uka her... :)

    SvarSlett
  3. Så stilig den var!! Kjempemasse flotte detaljer :)

    SvarSlett