mandag 24. november 2008

Palmestranden


Her er vi på ferie i Danmark, og vi var kjempeheldige med været hele uka vi var der. Stranda i Frederikshavn var på nivå med sydenstrender, så der stortrivdes vi.

Jeg har en stor kjærlighet for RiffRaff sine pappfigurer, og dere ser palmen har fått en omgang med glimmermist-sprayene mine. For en (sjelden) gangs skyld har jeg også brukt transparent!

Takk for at du titter, og takk til alle som legger igjen en liten kommentar. :)

Og forresten dere, det er bare en måned til jul!!! :D Jeg begynner virkelig å glede meg nå, når det er kaldt og snødekt ute, julemusikk og dekorasjoner i kjøpesentrene, julegavene begynner å komme i boks og vi har fått smakt både pinnekjøtt og ribbe for første gang denne sesongen.

1 kommentar:

  1. Denne var så fin. Du laga dein på treffet, ikkje sant? Alt passa så bra sammen.
    Glede mæ også masse til jul. Kun kort ti igjen!
    Ha en koselig kveld.:D

    SvarSlett